What's new
Warhaven

Don't be a lurker, register an account and join the fun! Post, rate and participate with other members on Warhaven! Registering takes only a few clicks but gives you access to an amazing community and all its benefits. We hope you enjoy your stay and most importantly have fun!

Shadowlands Trailer.

Lunelune

Known double post inquisitor and heretic caller.
Messages
2,185
Reaction score
441
Kind of Disappointed of no new class.
But those zones, man.
 

Arlt

Community Manager (Eternally 12)
Administrator
Legend
Member
Messages
3,675
Reaction score
1,102
Also, the features we are getting are only Covenants and the Eternal Prison?
 
Last edited:

bananashoes112

Active Member
Messages
238
Reaction score
48
i look at all thumps down and i get said i gave all trailers and gameplayes vidoes of new exp shadowland thump ups!!

help me fight negative the new exp gains show blizzard show support!!

blizzard are doing hardest and people still angry

this exp is getting worse revieved than fucking trash game mop and wod and bfa

how!! this shadownland is light years ahead of all these 3 shitty/ worst exp for wow


people are stupid to think this is worse than mop

how mop is worst exp for wow ever

fucking pandas is worse than fucking shadowland i would rather have lands full shadows and spirts and other spooky shit than fucking pandas
 

dbK

The Shadow
Member
Messages
2,429
Reaction score
468
i look at all thumps down and i get said i gave all trailers and gameplayes vidoes of new exp shadowland thump ups!!

help me fight negative the new exp gains show blizzard show support!!

blizzard are doing hardest and people still angry

this exp is getting worse revieved than fucking trash game mop and wod and bfa

how!! this shadownland is light years ahead of all these 3 shitty/ worst exp for wow


people are stupid to think this is worse than mop

how mop is worst exp for wow ever

fucking pandas is worse than fucking shadowland i would rather have lands full shadows and spirts and other spooky shit than fucking pandas
Because Blizzard keep fucking things up. For quite some time now
 

Necromass

Member
Messages
24
Reaction score
36
Yet another expansion of us reacting to too popular characters being able to do stupid shit I hope Argus who was the death god of the titan pantheon lingers on. But besides the stupid start to this expansion the overall theme of the expansion looks interesting and the new locations are diverse as hell.
 

bananashoes112

Active Member
Messages
238
Reaction score
48
Because Blizzard keep fucking things up. For quite some time now
well people who get about lore are stupid blizzard had fucked wow lore since wrath of lich king maybe even burning

like wrath of lich kings had alot of plot hole but nobody complained why because the gameplay was fun and northend is cool

then why suddenly everyone mad about lore dont make sense

is not like new thing that lore dont make sense in wow
 

bananashoes112

Active Member
Messages
238
Reaction score
48
nearly all of blizzard games has plotholes sc 2 diablo 3 i can go on and on but that dont make games bad sc 2 great game

diablo 3 great game
lol people play games like heart stone and heroes of storm
and overwatch dont tell me there play those game because of lore
and im not talking to you but hawk arlt and necromas
 

60ep

Well-Known Member
Map Maker
Messages
1,725
Reaction score
571
So apparently even saurfang is stronger than the LK and his army since he managed to deal more damage to Sylvanas.
 

Spectator

Gameplay First!
Donator
Messages
1,647
Reaction score
370
Kinda wished Slyvannas at least would have brought a small force with her. I get that Bolvar is really weak cause he is holding back the crown instead of unleashing it like Arthas. But still her soloing the entire scourge just feels cheesy. The Music was good but not Blizzard good. The Cinematic was awesome though.
 

Julian

One Lazy Peon
Moderator
Map Maker
Member
Messages
901
Reaction score
276
i got to be honest i dislike the cinematic but the WoW Panel looked decent enough so i most likely will give the new Expansion a try
 

bananashoes112

Active Member
Messages
238
Reaction score
48
I didn't even imply that, I was looking at the trailer that is all. lol
wait minut are u being serious you never know with you
dragon

idk if you acting retardet is role

or your just person who hit your head to many times and that result
 

SpamPolice

Boar-Slayer
Administrator
Legend
Messages
1,439
Reaction score
562
Honestly, I dun' hate this shit fam. Sylvanas being able to yeet yeet 50 ghouls and Bolvar? Sure, we've never had any specifics on what a dark ranger can do, and even then she's one of the silly strong legendary sort of characters anyway. The crown existing as a siphon between the shadowlands and Azeroth? Sure, makes enough sense, I guess. We've had references to the shadowlands in the past relating to the duality of light and shadow, angels and demons and all that, that makes sense.

BUT I'S TELL YOU WHAT DOESN'T MAKE SENSE. ASIAN HUMANS. WHERE TF DID THEY COME FROM

also only legit doubt on my end is as to wether this expansion will bring any content what-so-ever. With their flagship feature being covenants, which in effect are 2 new spells for each class.. Which. I mean, okay? Is that it? rofl
 
Top